Met uw eigen online klantdossier bieden wij u een Full Service oplossing. In het klantdossier komen de traditioneel gescheiden frontoffice, midoffice en backoffice bij elkaar. Met dit nieuwe innovatieve model zetten wij de wensen van onze klanten voorop. Wij geloven zelf in een actieve betrokkenheid bij de wensen van onze klanten als het gaat om zijn/haar financiële huishouding. Dat geldt voor wonen, maar ook voor de hypotheek, vermogensopbouw, leningen en verzekeringen.
Daarom introduceren wij het Mijn ten Hag klantdossier!
Na een eenvoudige en veilige registratie kunt u direct op onze website inloggen via de button ‘Mijn ten Hag’ (rechts bovenaan op onze homepage). In dit Klantdossier kunt u zelf direct aan de slag met slimme oriëntatie- en selfservice die u verder helpen en als u een vraag heeft kunt u voor advies terecht bij onze adviseurs. Wij hebben in het Klantdossier de voor u relevante processen aan elkaar geknoopt. U kunt bijvoorbeeld zelf verzekeringen vergelijken, berekenen en zelf online afsluiten, uw maximale hypotheek berekenen en vergelijken welke hypotheekvorm het beste bij uw situatie past. Maak zelf de aanbiedingsteksten voor de verkoop van uw huis en voer de indeling van uw huis online eenvoudig zelf in. Daarnaast kunt u in uw Klantdossier de verzekeringen en hypotheken inzien of wijzigen, uw eigen verkoopdossier inzien en zoeken in het woningaanbod.
Veilig en vertrouwd
Alle informatie in uw klantdossier blijft altijd uw eigendom en kan op ieder moment losgekoppeld worden van uw ten Hag-adviseur.
Meer informatie?
Wenst u meer informatie? Dan kun u ons bellen op 053 8506070 of ons via dit contactformulier vragen om contact met u op te nemen.